Thursday, July 29, 2010

"MFB"


ASSALAMUALAIKUM...aku nak kongsi ngan korang suma pasal benda nih...
kalau nak cuba boleh je klik dekat sini..
Sama-sama kita jayakan usaha baik orang yg buat benda nih...

Kalau boleh sebar-sebarkan la erk...

Aku dapat benda ni pon dari selak menyelak di internet. Aku x taw sangat detail dia. Bahasa Inggeris aku pon x lah tere sangat setakat broken boleh la.

Yang aku faham,
Oleh kerana kebiadaban facebook ( Mark Zuckerberg ), membuat hari “Everybody Draw Mohammed Day”, maka pihak Pakistan mewujudkan MillatFacebook atau MFB.

Di Pakistan facebook sudah di haramkan. Omer Zaheer Meer adalah pencipta MillatFacebook @ MFB. jadi mari kita memeriahkan MillatFacebook @ MFB ni.

Aku dah buat, korang pulak, bagaimana???



*
Utk mengetahui lebih lanjut atau ingin membaca sendiri artikelnya, tekan ni.

---> ke, korang dah taw,aku je yang lambat tahu benda nih...hehehehhhe

No comments:

Related Posts with Thumbnails