Saturday, August 21, 2010

Cerita Adamaya La Pulak


Assalamualaikum.... :D

Semalam, telah pon tamat, lengkap, sempurna sudah aku menonton cerita Akasia Adamaya. Halamak, macam-macam perasaan timbul di hati aku ini...hahhahaha
Aku bagi 8/10 la :D . Aku memang sengaja tengok lambat dari orang lain, sebab kalau tengok ikut siri ni payah, banyak pulak spoiler yang orang bagi apa terjadi minggu depan dan apakah Adam boleh bersama dengan Maya bla...bla...bla...

Lagi satu, kalau aku tengok cerita melayu banyak sangat episod, aku cepat bosan, nasib la cerita ni tak panjang sangat episodnya, kalau tak memang aku ikut cara kawan aku. Tengok depan cerita sikit, kat tengah sikit, lepas tu belakang sikit, dah tamat :D
Tapi cerita ni tak menghampakan aku la, ada persamaan watak Adam dengan aku...hahahhaha.. (^_^).\/..


Banyak respon-respon dari orang ramai tentang cerita ni, kalau nak tahu, kita dengar respon dari mereka :D

Ha... kat situ ada para makcik-makcik,

"Makcik, apakah perasaan makcik setelah menonton cerita Adamaya? Bagi komen sikit,"

"Sob..sob..sob.. makcik suka cerita Adamaya, ceritanya BEST dan ceritanya ada kena mengena dengan diri makcik dan pakciknya dulu-dulu. huhu.. sob..sob.."

"Ooo... pulak dah."

Okey, kita sudah mendengar luahan dari warga tua tentang siri Akasia Adamaya ni, kita dengar pulak respon dari golongan remaja,

"Halo bro apakah perasaan bro setelah menonton cerita Adamaya?",

"Gua tak puas hati la,"

"Kenapa pulak?,"

"Gua rasa gua yang sepatutnya memegang watak sebagai Adam tu, gua ni minat gila kat Lisa Surihani, tapi cerita ni memang BEST. sobb..sob..sob..huhu ,"

"Apasal ni brader? Nangis ke?,"

"Tak lah mata gua masuk habuk.. huhu."

"Oooooo..."



"Erm, sedari pulak?,"

"BEST, menyentuh perasaan, dan saya tak suka si Dani tu, menyampah, tak macam Adam, suka saya tengok Adam, kalaulah ada lelaki macam Adam kat dunia ni.. huhuhu",

"Sayakan ada, hehehhe,"


Budak-budak pulak, tapi selalunya budak-budak mesti bagi respon macam ni,

"Cerita Adamaya, BEST......gile...<---( bunyi dari belakang )"

Kesimpulannya, cerita ni BEST..hehehe




** Tontonlah cerita Adamaya nih, tentunya BEST.. (^_^).\/..

2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. mata lu masuk habuk ke bro?

act wujud lagi org cam adam ni. bukan ko je.. adam tu siyes cam citer aku.. hahaha..

tapi aku suka lak nengok Mika kawan si dani tu berlakon. dia kira penghidup cerita ni jugak la..

tak suka dengan lakonan kawan adam tu. sapa ntah nama dia. perlu banyak diperbaiki.

amani kiut, tapi lakonan dia kurang..

aku pun baru je hbs tengok citer ni. eh.. bukan sama2 ngn ko ke aku tengok ri tu? ahahaha..

a_ad said...

hahahha...mena dak ka mcm kau..:D

mika aka azMI KAsim <---nama gabungan :D

aku pon x suka

btol.

bukan kau madah mata masok habuk ka??? hahahhahahaha

Related Posts with Thumbnails